RSS

Wednesday, November 4, 2009

My Little Princess Angelina Ai-chan


私のプリンセスたち
愛ちゃんは兄弟姉妹一番下!お姉ちゃんたちみんなそろい、初めてのカナダでの誕生日

Mommy's Princesses
Angelina Ai is the youngest sister in the family. Surrounded by her beautiful loving sisters she was able to celebrate her birthday here in Canada for the first time.


実を言うと、愛ちゃんの誕生日10月24日は、病気だったため29日にlixyも一緒に誕生日をいわえました。このうれしそうな顔<全てが働いて益となる。と言う聖書に言葉のとうりですね。>  

Angelina's birthday was actually on the 24th of October, however she came down with a sickness on that day. But what seemed like defeat was really a blessing as Lixy was able to make it in time so we could all celebrate the happy happy occasion together as one big family. See how happy we all look? Jesus worked all things together for good.

3 comments:

S.D. Wallace said...

We love all of our "little princesses"!!! Thanks for making Annies wonderful!

Unknown said...

みんな元気そう!
元気で笑顔いっぱいの写真をみると
私まで元気をもらえます
ありがとう

Hatano Wallace Family said...

コメントありがとう。私たちもそれによって力が与えられたよ。いつも、祈ってるね。we love you!!

Post a Comment