RSS

Saturday, November 21, 2009

Coffee House





















     Everyone who knows Greg knows he loves the spot light, and tonight the spot light was all his and man, did he ever shine.
     His school held their annual "Coffee House" event in which the students volunteered to do performances to help raise money for their school. Greg signed up to do three songs, and Dad, Mom, and Lixy went to be his cheering squad. When we arrived Greg already had his own fan section and was surrounded by three lovely adoring ladies.
     グレッグを良く知っている人は、彼がいかに注目を浴びるのが好きか知ってることと思います。今日は、彼のための日でした。どんなに輝いていたことでしょう!コーヒーハウス、これは学校が資金調達のため、学生達がボランティアでパフォーメンスをおこなう、一年に一回の行事でした。グレッグも3曲かってでました。パパ、ママ、そしてリクシーは応援隊!私達が着いた時、彼には自分のファンコーナーがあって3人のかわいい女の子達に囲まれてました。


     The performances were all creative and wonderful, but Greg was most certainly the King of the night...and not just because we are his family, but because he really was fantastic. With his handsome face, charming nature, and God given talent, everyone loved him. Dad and Mom were so so proud, and Lixy greatly approved of her big little brother. Way to go Greg!
     この日の皆のパフォーメンスはとても創造性に富んで素晴らしかったです。もちろん、我がグレッグは、今晩のキングといって良いくらい!家族だから言ってるだけではなく、本当に素晴らしかったのです!!チャーミングでハンサムな顔立ち、神は彼に素敵な才能を与えられました。みんな彼のこと、大好きでした。誇りに満ちたパパとママ!リクシーも彼女の大きな弟のこと、認めざるをえません。




0 comments:

Post a Comment