RSS

Wednesday, November 4, 2009

瞑想:決して変わらぬもの


わたしはあなたの人生で決して変わることのない存在だ。誰もが、そして何もかもが敗れ、失望させ、過ぎ去るが、わたしは決して敗れず、失望させず、 世の終わりまで、またその後も永遠にあなたと共にいる。わたしはあなたの土台となる建築用ブロック、隅のかしら石だ。わたしはあなたの信仰の礎、アルファ でありオメガであり、あなたの始め、終わりであり、あなたの人生の愛だ。

わたしは絶えずあなたを愛し、気遣い、あなたのために生きる。だから、わたしを「決して変わらぬもの」と呼んでいい。わたしはいつもそこにいる、す べてを合わせた存在だから、あなたはそこに宿ることができる。わたしは命そのものよりも確かだ。それを励みとしなさい。これによって信仰を築き、強めなさ い。あなたの人生を、わたしの絶え間ない、決して尽きることなく、いつまでも続く愛で溢れさせてあげよう。

I am the constant in your life. Everybody and everything can fail, disappoint, and pass away, but I will never fail, never disappoint, and I will be with you until the end of the world and beyond—for eternity. I am your basic building block, your cornerstone. I am the foundation of your faith, the Alpha and the Omega, your beginning and your end, and the love of your life.

I constantly love you, care for you, and live for you. That’s why you can call Me your Constant, because I am the Ever-Present in which you can abide, the Sum Total of everything. I am surer than life itself. Let this be your comfort. Let this build and strengthen your faith. Let Me flood your life with My constant, never-ending, continuous love.

0 comments:

Post a Comment