RSS

Monday, January 25, 2010

Eldorado Sled Dog Races



This weekend we all attended the Eldorado Sled Dog Races in Eldorado, Ontario, a small town not too far from our home. It was our first experience but one that was very exciting and educational. Willy, Chris and Brian all got to try their hands at racing a dog sled and they all did very well. We hope that you will be able to join us next winter for a once in a lifetime experience!
週末,エルドラド犬ぞりレースに参加しました。本レースは、50マイルコースを7匹の犬がそりを引いて走るコースです。約3時間ちょっと越えて一番てが帰ってきました。わー、本物を目に見るのは興奮です。ウイリー、クリス、そしてブライアンは犬ぞりでトラックを一周するレースに参加するチャンスを得ました。みんな初めての経験でしたが、とても良くやりました。
来年は、一生に一度の体験はいかがですか?

Willy was first up and he stepped right up without fear.
His dog was a little slower, but nevertheless, Willy and dog
made it safely across the finish line.
ウイリーが、私達の子供たちの中で先頭を切りました。彼の犬はまだ若く初めてなのもあって、ちょっとゆっくりだったけどウイリーを乗せ、無事一周してきました。


Chris had a faster team (also 2 dogs as to Willy's 1).
クリスは2匹が引っ張って走るレース。彼のチームは、速かった。



 Brians team were experienced dogs, both having raced
for a total of 33 years between them. They are retired now,
but still love to run!!
ブライアンのチームは、経験豊かな犬で両方合わせ33年の経歴ですが、今は引退しています。でも、まだ走るのは大好きなようです。<ちょーっとゆっくりですが>

0 comments:

Post a Comment