RSS

Tuesday, December 22, 2009

The Love Goes On...

 12月は、年寄りの方のレジデンスホーム、老人ホーム、身障者の方々の施設、事故による脳障害の人たちの施設など、9つのショーをこなしました。忙しかったけど、とても貴重な人々と会え本当に良かったです。ちっさな愛は遠くまで広がりました。
These are the pictures of our last show of the season. We visited a retirement home up in Bellville where again we were warmly welcomed and enjoyed an hour of dancing, singing carols and hymns together, hugs, kisses, disco dancing by Jason showing off, and not to be out done, dad told his latest "Forest Gump in Heaven" joke which always gets the laughter rolling. We ended our visit with gifts and refreshments and a tour of their beautiful home. We all had a wonderful time and hope to be visiting again in the New Year!


今年最後のクリスマスショーの様子です。
ダンス、歌、キャロル、そして賛美歌、ハグなど、又孫1歳3ヶ月のジェイソンの大胆なディスコダンスの披露、それだけでなく、パパのジョーク<天国のフォーレストガンプ>は、いつも皆の笑いを呼びます。ショーの後のスナックは特別。ここでは、セントリーハウスのツワーまでしてもらいました。凄くステキ!多くのところと同じように、来年のはじめに又招待されました。

0 comments:

Post a Comment